Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

dinsdag 28 augustus 2012

Verjaardagskaart

Deze kaart heb ik gemaakt met designpapier van BasicGrey (Kioshi). De vorm van de kaart is gemaakt met een Creatable van Marianne Design, evenals de swirls (LR0236) en het vrouwenhoofd (LR0140). Alle randen zijn afgewerkt met Catseyesinkt (Lilac). De plaksteentjes (blaadjes + vlinders) komen van de Zeeman. Als laatste versiering heb ik mintgroene roosjes gebruikt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan Challenge #26 op het blog van De Creatieve Zebra


Groetjes Inge

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig. Leuk modelletje.

    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Inge!! Leuke vorm en mooi papier!! Ik vind dat vrouwenhoofd zo mooi uitkomen op de kaart!! Super leuk gedaan!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inge wat een mooie kaart is dit,de kleuren komen geweldig mooi uit bij elkaar prachtig!!
    Succes met de challenge.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. According to Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs lighter than us.

    (And realistically, it has NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click this link to reveal if this short quiz can help you discover your true weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen