Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

woensdag 15 augustus 2012

Easelkaart Holland

De basis van deze kaart is gemaakt met rood cardstock. Het designpapier komt uit een blok, gekocht bij een hobbywinkeltje in Venlo. Het 3D-plaatje komt van een knipvel die bij het blad 'Hobbyjournaal' zat. De klompjes heb ik gekocht bij de Xenos.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges:
- De Creatieve Zebra: Challenge #24 - Alles Mag
- Een Hoop Inspiratie: Uitdaging : Alles mag



Groetjes Inge


5 opmerkingen:

  1. Hoi Inge,

    Wat een leuke kaart!
    Ik vind de Hollandse kleurtjes helemaal super!

    Groetjes van Dieke Polstra
    www.stempeldieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke hollandse kaart
    Leuk dat je mee doet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Easelkaart heb je gemaakt, Inge!! Mooi 3D- plaatje!! Hollandser kan haast niet!! En die klompjes zijn oh zo schattig!! Succes met de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge, wat een mooie kaart heb je gemaakt,en de klompjes zijn zo leuk.Echt hollands.Succes met de challenges!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,

    wat een supermooie easelkaart is dit! Het mooie Hollandse papier is geweldig!En de leuke klompjes erop!
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge van EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen