Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

woensdag 12 september 2012

Set van 3 Piramide-Kadoosjes

Voor deze Kadoosjes heb ik Designpapier van First Edition (Sweet Owl) gebruikt. Het idee van de Piramide-Kadoosjes komt uit het boek Kadoosjes. De Swirls zijn van Crealies (CL CS 01). De Tekstkaartjes zijn gemaakt met Nestabilities, waarop de teksten zijn gestempeld. Bij het grootste doosje heb ik de rand van het kaartje versierd met Domestuds SS6, bevestigd met de Hotfix-applicator. Alle 3 de Kadoosjes zijn afgewerkt met een Parelrand en versierd met geponste Vlindertjes, Roosjes en Glitterstickers (bloemen). De Strikjes zijn van Organzalint, welke door Eyelets zijn gehaald.
Met deze Piramide-Kadoosjes wil ik meedoen aan de volgende challenges:
- Hobbyhome-hobbyartikelen: Challenge #2 (pimp een doosje)
- De Creatieve Zebra: Challenge #28 (alles mag)



 
Groetjes Inge

8 opmerkingen:

  1. Hoi Inge,

    Wat een schattig setje die drie piramide doosjes bijeen je hebt ook mooi papier gebruikt en leuk versierd. Was zeker wel veel werk??

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige doosjes heb je gemaakt Inge!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij Hobbyhome.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende doosjes, Inge!! Mooi papier en prachtig versierd!! Succes met de challenges!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Inge
    wat een mooie doosjes heb je gemaakt!

    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    en deze had ik nog niet gezien! Heel erg mooi gemaakt!
    Die parelrandjes erlangs: prachtige afwerking!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge,

    Ze zijn keileuk je piramide doosjes, snoezig met het mooie papier..complimenten..
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Hobbyhome...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige doosjes zeg !!

    Bedankt voor je deelname bij aan de challenge bij Hobbyhome.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat een lieverdjes zeg. Ze doen me denken aan de doosjes die ik ooit heb gemaakt als bedankje toen mijn man en ik 25 jaar getrouwd waren, haha. Ik vond ze toen al zo schattig en deze zijn nog veel mooier.
    Dankjewel voor je bijdrage aan de challenge op ons HH-blog en graag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen