Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

maandag 20 augustus 2012

Tassenhangers


Hieronder 2 zelfgemaakte tassenhangers.
De paarse heb ik voor mijn tante gemaakt en de rose voor mezelf.



Groetjes Inge


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige hangers, Inge!! Inderdaad een mooie versiering voor aan je tas!! Super leuk idee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inge,wat een leuk idee die tassenhangers.Zo kun je bij elke tas een andere hanger maken.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen