Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

woensdag 22 augustus 2012

Tasje

Dit tasje is gemaakt met designpapier van Authentique. Alle randen heb ik afgewerkt met catseyeinkt (aqua). De stempel van het hondje is van Magnolia (Butterfly Dreams 2011) en is ingekleurd met distressinkt (Pumice Stone). De Creatables zijn van Marianne Design (vogel op tak LR0138; swirls LR0236; vlinders LR0158; grote bloem LR0128) en de Lea'bilities zijn van Leane Creatief (rozen + blaadjes Leane003 nr.45.7681). De strasssteentjes zijn er op bevestigd met een Hotfix Applicator. Verder heb ik het volgende gebruikt: nestabillities; bolletjeslint; organzalint; metalen spacers; sierstenen (rond + bloem) en grote plakletters.
Met dit tasje wil ik mee doen aan Challenge 12 op het blog van Krea Teja Team




Groetjes Inge


11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi tasje heb je gemaakt, super!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    dit is een supermooi tasje zeg!! Ik wist niet dat je een blog had, want ik ben al volger van je moeder en van je tante en had wel de familieconnectie gezien, maar niet dat je zelf ook creatief bent.
    Ik ben ook volger bij jou geworden. Het worden er vanzelf wel meer. Het is zo ontzettend leuk om creaties/kaartjes van anderen te zien en zo zelf weer geïnspireerd te worden. Ik vind het behoorlijk verslavend.
    Dankjewel voor het compliment, trouwens. Ik probeer steeds weer wat anders, zodat volgers elke keer iets hebben van : hee, ook leuk ! En niet van : oh, alweer hetzelfde soort kaartje.
    Maar dat lukt natuurlijk niet altijd....
    Groetjes en ik hoop op gezellig blogcontact.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww, Inge, wat een schitterend tasje heb je gemaakt!! Echt super gaaf!! Mooi papier heb je gebruikt!! En wat een schatje is dat hondje en zo mooi ingekleurd!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tasje en fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tasje en fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inge,want een schattig tasje heb je gemaakt,met dat leuke hondje.Succes!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat heb je dat lekker versierd, ik hou daar van....leuk dat je meedoet aan onze challenge...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge , super mooi tasje !! En wat heb je lekker veel stanzen gebruikt .... En mooi dat je het zo in 1 kleur hebt gemaakt. Bedankt voor het meedoen met onze challenge. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Inge, wat een super mooi tasje heb je met het patroon gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super creatie heb je gemaakt.Ik ga zo wie zo voor je stemmen,want met zo'n mooi tasje ben je voor mij al de winner.Wat heb jij een hoop variatie gebruikt echt subliem.

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk tasje heb je ermee gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Krea Teja! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen