Over mij

Mijn foto
Helmond, Noord Brabant, Netherlands
Hallo, ik ben Inge van den Eijnden, 30 jaar oud. Mijn grootste hobby is sieraden maken. Meestal complete setjes (armband, ketting en oorbellen). Daarnaast maak ik ook kaarten (3D; soms met kraaltjes en borduren; scrapkaarten). Verder ga ik regelmatig wandelen en 2x per week sporten (bodyshape en fitness).

vrijdag 24 augustus 2012

Kerstkaarten

Hieronder 3 kerstkaarten met 3D-plaatje.
Deze plaatjes komen van een knipvel wat bij een hobbyjournaal heeft gezeten. 
Bij alle 3 de kaartjes heb ik gebruik gemaakt van een een
Creatable van Marianne Design (LR0236).
 
 
Groetjes Inge
 

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Inge !!!
    Moet nog even niet aan kerstkaarten denken om te maken, maar het zal er toch eens van moeten komen !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    wat leuk dat je 3 zo verschillende kaarten hebt gemaakt met 1 creatable. Deze is erg mooi!!De afbeeldinkjes zijn schattig! En zo heb je ineens 3 kerstkaartjes klaar!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Kerstkaarten heb je gemaakt!! En meteen 3 stuks!!

    P.S. Wat een mooie opmaak voor je blog heb je gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie hele mooie kerstkaarten, ik wil ook steeds beginnen met de kerstkaarten maar het komt er maar niet van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inge,wat een leuk idee met 1 creatble zoveel verschillende kaarten.Het is maar dat je op het idee moet komen!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via je moeder ben ik op je blog terecht gekomen, wat een leuke dingen maak je, en het tasje hieronder schitterend.
    Ik heb ook een tijdje sieraden gemaakt, blijft erg leuk.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen